Nyelv

Teljes rendelés:   0 FT
Részletes kosár

  

 

 

 

 

 

Soha ne mond hogy SOHA
13.000 Ft

 

Dupla élvezet
17.000 Ft

 

Anya csak egy van extra csokor
13.000 Ft

 

Távoli ölelés + Merci csokoládé
20.000 Ft

 

Üzletünkben elfogadunk:

illetve
Westen Union fizetési lehetőség

 

Internetes rendelés esetén figyelmébe ajánljuk fizetési lehetőséget.

Partnereink

Partnereink:

 

Rendelés

Hogyan tudok virágot rendelni?

Látogasson el honlapunkra, vagy keresse fel kecskeméti üzletünket a Rákóczi út 8 szám alatt, ahol személyesen állunk rendelkezésére. Weboldalunkon regisztráció nélkül leadhatja rendelését, vagy böngészhet webshopunkban.
Miután megtalálta a megfelelő virágkompozíciót és/vagy ajándékot, rendszerünk automatikusan végig vezeti Önt a vásárláson, mely alapján megkapjuk a szükséges információkat a sikeres szállításhoz.
Telefonon vagy emailen keresztül is leadhatja rendelését, ám ennek legbiztonságosabb módja továbbra is a weboldalon követni az internetes rendelést.

1. fázis:
A kiválasztott kompozíció képe mellett a "Megveszem" feliratra kattint, majd a következőt fogja látni (kép)
Semmi tennivalója nincs, csak ellenőrizze, valóban ezt a csokrot rendelné, és kattintson a "Pénztár" feliratra.

2. fázis
Kérem adja meg a címzett adatait, majd kattintson a "Következő" ikonra.

3. fázis
Válassza ki, hogy milyen módon szeretne fizetni, majd kattintson a "Következő" ikonra. PayPal esetén leírás lentebb.

4. fázis

Amennyiben PayPal fizetést szeretne, a rendszer kiszámolja Önnek, hogy összesen mekkora értékben vásárolt. Kattintson a "Következő" feliratra.

5. fázis
Immár kiszámolásra került a teljes szolgáltatás, melyet jobb oldalon a táblázat alatt fog látni. A megjegyzés rovatba az üdvözlő kártya szövegét, vagy a szállítás időpontját kérjük feltüntetni.

Pipálja ki az "Általános feltételek elfogadása" rublikát, majd kattintson a " Megrendelés jóváhagyása" ikonra. A rendszer átirányítja Önt a fizetési oldalra.

A képen látható csokor hasonlítani fog a címzettnek kiküldött csokorhoz?

Természetesen! Amennyiben webshopunkból választ csokrot, ugyanolyan stílusban kötjük.

A képeken látott csokrok vázában vannak. Ezek hozzátartoznak a csokrokhoz?

A vázák illusztrációként szolgálnak. Amennyiben Ön igényelné a csokor mellé a vázát, kérem vegye fel a kapcsolatot üzletvezetőnkkel (Gudmonné Csikai Julianna: 0630/2655305) a vázák stílusa és ára után érdeklődve.

Tudok kísérő kártyát mellékelni a küldeményhez?
Természetesen! Webshopunkban kísérőkártyákat is talál, melyeket nem számlázunk. A rendelés utolsó fázisában, a Megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni a kiválasztott kártya számát és a bele írandó szöveget. 

Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
Amennyiben Ön regisztrált weboldalunkon, úgy korábbi megrendeléseit is nyomontudja követni, valamint új rendelés esetén nem kell fáradnia a címzett adatainak újbóli megadására, a rendszer automatikusan kitölti Ön helyett.

Kegyeleti díszek

Amennyiben Ön távollét miatt nem tud megjelenni egy temetésen, úgy rajtunk keresztül is kinyílváníthatja részvétét. Nincs más dolga, csak kövesse végig a rendszert úgy, ahogy a csokroknál már feltüntettük. A címzett adataihoz, kérem az elhunyt adatait megadni. Természetesen címnek elég feltüntetni, hogy melyik temetőben fog történni a búcsúztatás, a Megjegyzés rovatba, hogy hány órakkor.

Kecskeméten egyedül a Mi cégünk vállal géppel nyomtatott koszorú szalag készítését, melyek feliratának kiválasztásához segítséget nyújtunk a Szalagszövegek menüpontban. Ezt is a Megjegyzés rovatban kérnénk feltüntetni.

Szállítás

 

Hogyan történik a szállítás?

Céges teherautónk nap mint nap járja Kecskemét utcáit és a környező településeket rendeléseket kiszállítva. Az egyedi matricával ellátott autónkat könnyedén felismerheti.
Különleges esetekben előfordulhat, hogy a kiszállításhoz cégünk igénybeveszi Kecskemét némelyik személyszállító cégét is (taxi) .

Üzletünk lehetőséget kínál a megrendelés napján munkaidőben végrehajtani a kiszállítást. Ön is meghatározhatja ennek idejét. Pirosbetűs ünnepnapokon a kiszállítást nem tudjuk teljesíteni.  
Megrendelése leadásakor, kérjük adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén eltudjuk érni otthontartózkodása időpontja érdekében.

Mi történik ha nem vették át a küldeményt?

Fontos tudni, a futárszolgálat egyszeri szállítást vállal! Amennyiben nem sikerül kézbesítenünk a csomagot/csokrot, futárunk értesítőt hagy virágüzletünk elérhetőségeivel, amelyeken felveheti a címzett a kapcsolatot ügyintézőnkkel és érdeklődhet küldeménye átvételéről.

Fizetési mód

Webshopunkban a PayPal fizetési módszert alkalmazzuk. Kérjük mielőtt véglegesíti megrendelését feltétlenül ellenőrizze, hogy helyesen adta meg bankkártya adatait. A fizetendő összeg a megrendelést követően azonnal levonásra kerül a megadott bankkártyához tartozó bankszámláról.

A kép alapján igyekszünk segítséget nyújtani Önnek:

A fizetés a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának  semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!